«Ανοιξε ο πόλεμος του Βαλτετσιού...Ολοι ομού εκυνηγήσαμεν τον εχθρόν.
Δώδεκα δεκατρείς Μαίου ήτον.
23 ώραις βάσταξε ο πόλεμος.
Εκείνητην ημέρα ήτον Παρασκευή και έβαλα λόγον, ότι: «Πρέπει να νηστεύσωμεν όλοι δια δοξολογίαν εκείνης της ημέρας και να δοξάζεται αιώνας αιώνων έως ού στέκει το έθνος , διατί ήτον η ελευθερία της Πατρίδος»».
Aθάνατε Γέρο του Μωριά, λες και βγήκες μέσα από τις σελίδες του Γεροντικού. Ούτε παρελάσεις, ούτε κλαρίνα σκέφτηκες για να γιορτάσεις την πρώτη νίκη της Ελληνικής Επανάστασης:νηστεία! και αυτό τα λέει όλα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου